martes, 4 de septiembre de 2007

Els temps ho cura tot...o no

Aquesta frase, és de sobra coneguda per tots, o no?, segur te l'han dit unes quantes voltes, sobretot quan hem tingut un desengany amorós.
Si no ficat en situació. T'ha deixat el teu novio i la teu amiga et vol consolar de alguna manera, i entre tantes paraules per a fer-te reflexionar, les quals no estàs prestant cap atenció, sempre ix la mítica frase, el temps ho cura tot... i tu et quedes mirant-la i pensant, si, tens raó però quan de temps tinc que esperar-me per a curar-me?...i de que em tinc que curar?, si jo no estic malalta. Simplement estic fotuda, dolguda.
No será que l'amor i el temps tenen alguna vinculació misteriosa que no hi coneguem que fa que et cures?, però que et cures de qué?, del desamor?, de la rabia que tens perque te l'han tornat a fotre?, de que no acabes de vore les regles del joc de l'amor?.
De que et cura?...de res.
I Com es cura un desengany?, qui suministra el medicament?
No és que el temps siga la pindola màgica, sino que és el que et dona prespectiva per que ixques del ofuscament i vejes més en ja dels teus nassos.
Pense que el temps no et cura, simplement et dona prespectiva per que ixques del ofuscament on estaves i veges les coses des de un l'atra manera. La coherent amb tu mateixa.

No hay comentarios: