lunes, 19 de noviembre de 2007

Pepe ens deixa

Aquest és el meu particular tribut a aquesta persona que formà part de la meua infantessa i que el disbate ens deixà.

El disabte estiguí a un soterrar, el de pepe, el pare de la meua cosina, ell formava part de la meua infantessa, allà asegut al seu balancí, veient eixes serie mítiques de la tele, quan només hi havien dos canals, bonanza, curro gimenez,etc.

Ell no parlava molt però emanava molt de carinyo cap a nosaltres, a la seua manera. És dur tindre que aceptar que els teus records d'infantessa es perden, en forma de mort personal.

Per mi sempre estarà al meu record, allí asegut al seu balancí o amb la moto, eixa mobilette, que tot home de camp te.

Pepe, allà on estigues, espere que t'arribe el meu carinyo i record. Jo mai oblidare les vesprades a ta casa jugant a tot el que ens ocurria i fent el que els xiquests a eixa edat tenen que fer, gaudir jugant. Tu i ta casa em va proporcionar eixe gaudiment.

Gràcies

No hay comentarios: